2011. június 6., hétfő

Hát sziasztok.

Nem tudom ki emlékszik még rám... Eltűntem hat hónapra és igen erre semmi mentségem aki még tudja ki vagyok az nyugodtan írjon egy megjegyzésbe néhány durva sort az eltűnésemről...(:
Azt sem tudom, hogy van - e még értelme folytatni ezt a történetet vagy inkább hagyjam? Van aki még egyáltalán olvasná? Vagy emlékszik rá? Ha van ilyen ember - bár nem hinném, hogy lesz, az írjon a chatbe vagy megjegyzést.
Eltűnésem legfőbb oka: a tanulás - kocka - nem igazán voltam gép közelben naponta fél órát maximum egy órát és az alatt nem sokat tudtam írni - szó szerint semmit ... De most már itt a nyári szünet és úgy gondoltam - hogyha még valakit érdekelne a történetem - akkor elkezdhetnék megint írni, folytatni a történetet és befejezni.
Szóval annyit szeretnék tőletek kérni, hogyha szeretnétek a történetet tovább olvasni írjatok (:
Mindenre fel vagyok készülve, arra, hogy elküldtök a francba fél év után (: megérdemelném... :/

Tényleg nagyon sajnálom és bűntudatom is van. :/

Netty (:

5 megjegyzés:

  1. Szia!

    Én teljesen megértelek. :) Igaz, nem volt fair szó nélkül eltűnni, de azért megértem. Hiszen a tanulás fontosabb. :) De örülök, hogy visszatértél és folytatod a történeteidet. :) Már nagyon várom. :P
    Millió puszi: Beus

    VálaszTörlés
  2. szia
    örülök h visszatértél közénk, és remélem h folytatni fogod ((::
    várom az új részeket!! :D

    pusziii.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Azt hiszem csalódást kell okoznom...
    Nem foglak ronda szavakkal illetni :P
    mert ez van...nyílván valóan jó okod volt rá hogy ne írj...
    és szívesen olvasnám tovább a sztoridat.
    DE nem csak ezt, ha nem a másik kettőt is.
    Talán pofátlanság ilyet kérnem de kérlek próbáld meg azokat is újra kezdeni. Ha van kedved hozzá persze...
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  4. sya
    nekem csak egyetlen durva megjegyzésem lenne (és előre is bocsánat a szóhasználatért)az pedig az, hogy kurvára hiányzott ez a történet. de megértem a helyzetedet (pláne most vizsgaidőszakban). azt hiszem, hogy mindenki megérti, hogy neked is tanulnod kell ahhoz, hogy fejlődj és művelődj, ezáltal pedig ilyen hiper szuper storykat írj nekünk.
    jah és nagyon szívesen olvasnám tovább a történetet (bár beismerem szégyenletes bűnömet, hogy vissza kell majd olvasnom, hogy mindenre pontosan emlékezzek)
    puszi

    VálaszTörlés
  5. Én alig várom, h olvashassalak...
    Rossz volt, h eltűntél, de teljesen megértem, én is ezt csináltam/csinálom a blogjaimmal :$
    Nem fogunk rád haragudni! :) Sőt nem is haragszunk!
    Üdv újra itt!!! :))))
    <3<3<3

    VálaszTörlés