2012. február 16., csütörtök

Eddigi tartalom.

Tartalom ami elfelejtődött gondolom mindenkiben - még bennem is...

A történet ott fejeződött be, hogy Edward szülei rejtélyes módon megjelentek és ő hátrahagyva maga után Bellát és a családját elmegy velük Alaszkába csak hát persze ez nem ilyen egyszerű a történetemben... Kiderül, hogy a szülei igazából nem is azok akiket ő gondolt... Hanem vámpírok - gonoszak - de ezt még nem tettem bele a történetembe, hogy kik azok ;).
Dave a gonosz vámpír aki harcot indított nem is olyan régen a Volturi ellen az újszülöttjeivel visszatér és bosszúra szomjazik. A klánok szép sorjában megjelennek a történetben, hogy segítsék a Volturit - hozzáteszem ugye a vezetést Bella vette át mert a három fő emberünk az előző csatában életét veszítették.
Aztán volt a verbénás rész is ami ugye a vámpírok megölője Vámpírnaplókból ,,loptam'' az ötletemet és az utolsó fejezetben megjelent egy új klán a Salvatore klán ez nem annyira nyerte el sokak tetszését de azt hiszem egyik olvasóm ajánlotta be, hogy legyenek benne csak, mint vámpírok - de ahogy kigondoltam nem hinném, hogy amúgy sokat szerepelnének a történetem folytatásában...

VAGYIS:
- hát Edwardot sajnos nem tudjuk hol van és mi van vele.
- Bella az összeomlás szélén mivel nem tudja, hol van élete nagy szerelme. :D
- klánok beszállingóznak és kezdőnek a kemény edzések a harcra.
- ahogy én ismerem magam majd valami drámai dolog fog történni valakivel... ;)
ezek amúgy előzetesek lettek volna, hogy mik várhatóak a folytatásban kb. :D jajj de elvagyok magamban könyörgöm ._.

- aki véletlenül olvasná a történetemet még., ajánlom kb a 38. fejezettől elolvasni, mert én is szégyenszemre onnan olvastam. :| -

Netty. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése