2012. február 16., csütörtök

visszatérés (?)

Körülbelül félévente jönnek bennem a fellángolások az írással kapcsolatban és én ezt nem tudom magamban sehova tenni... És miután ezek a fellángolások megtörténnek nem tartanak sokáig... Hogy miért? Hát meg ne kérdezzétek... Most ha jellemezném magamat a ,,szánalmas'' szót használnám...
Néztem a dokumentumaimat ma a gépemen... és egyszer meglátom ennek a blogomnak a címét amin ott van: Star Perfomance 42. fejezet.. fura érzés ment rajtam keresztül és sok minden jutott eszembe egyszerre... - kivéve a történet pontos tartalmát xd. Megnyitottam aztán feljöttem ide... elolvastam a 38. fejezettől. gondolataim eközben: aha-igen-rémlik stb. Aztán pont ott hagytam abba a történetet ahol fordulópont van... ahol fogalmunk sincs mi van a főszereplővel... és nem tudom miért bűntudatom támadt... hogy ez mennyire nem igazságos az olvasóimmal szemben - akik megmaradtak persze. Hát igen... valószínűleg egy sem maradt max 1-2.
Mentségemre szolgáljon... felvételi előtt voltam megtébolyult állapotban... hát igen bár kit izgat. Készültem rá egy csomót és elrontottam na mindegy. :D
Teljesen jól elírogattam itt magamban... szerintem írogatni fogok megint... persze igen... felkerül 1-2 fejezet és visszajövök síránkozni fél év múlva... ez lenne lassan a megszokott..
Hát aki elolvassa ne nézzen teljesen idiótának. :D de jól esett kiönteni a szívemet most... :D

Netty

1 megjegyzés:

  1. És mi pedig szívesen meghallgatunk:)
    Hidd el hogyha csak pár fejezet is lenne fent ritkán, biztos, hogy lenne olyan aki olvasná legalábbis én mindenféleképpen :) Személy szerint én nagyon örülnék ha folytatnád mert mint azt már írtam egyszer, nagyon szeretem ezt a történetet. Biztos vagyok benne, hogy nagyon jó lenne a folytatás és én mindig is izgatottan vártam ezeket a fejezeteket.
    És ha teszel majd fel én biztos hogy jönni fogok és mindig elfogom olvasni :)

    Puszi
    Beky

    VálaszTörlés