2010. augusztus 17., kedd

Csúszik...

Tudom, hogy így is huszadika után ígértem frisst... De most még lehet, hogy annál is jobban csúszni fog :S
Ma barátnőmmel - aki itt van nálunk, ugye - sétálni vittük a kiskutyámat, vissza fele jöttünk mikor egy kutya kijött a kertből az úton és ránk támadt, vagyis a kutyámra... Egyből felkaptam őt, de az a rohadt dög ugrált így engem sebesített meg :S rohadtul... szal a jobb kezembe ha ötször nem harapott bele akkor egyszer sem, a kutyának a lábait átharapta és a hasát is megsebesítette. A gazdája speciál csak ott állt és velem ugatott -.-" Huh de szidtam, am is az a fajta vissza - pofázos fajta vagyok xD.
Mind 1 most már jol vok:)Rem nem untatalak benneteket.

Netty ^^

5 megjegyzés:

  1. A kis genya kutya!
    Ilyenkor lehetne kérni azt mivel a kutya veszélyes el lehet altatni! Sőt el is kell!
    Nálunk a szomszédba is ez történt régen. A szomszéd kutya megharapta a mi kutyánk lábát szegénynek fémlemezt kellet tenni a lábába de el lett algatava mivel én és a testvéreim kicsik voltunk veszélyes volt ránk szóval kérhetitek az de nem kívánom egy kutyának sem!

    Jó gyógyulást!

    Puszika!:) :D

    VálaszTörlés
  2. Te most szórakozol velem?
    Ezek után azt mondani hogy jól?
    Ne hazudj^^
    Gyógyulj meg minnél előbb*-*
    Jó szórakozást nektek:D

    Vivi

    VálaszTörlés
  3. Óóó...Most együtt utáljuk azt a kutyát, és a gazdáját...
    Gyógyulást ;)

    VálaszTörlés
  4. Jézusom!Remélem biztos jól vagy!
    Utálom a hülye kutyákat,sajnos nekem az egyik is ilyen,állítólag az 5 fős családból én vagyok a gazdája,de folyton odakap...félek tőle.
    DE az idegen kutyáktól egyszerűen kiráz ahideg.Egyszer rám és kutyámra(tacskó-farkaskutya keverék) rátámadt egy beráthegyi...Örök rossz emlék!
    Jobbulást,megértem,hogy csúszni fog...
    pux:Đ

    VálaszTörlés
  5. Köszi mindenkinek :)
    Arik vagytok :)
    Am téll nem wok olyan rosszul, néha beleáll a görcs de, el is múlik, szal xD. Már káromkodok, szal nagy baj nincsen :P A csajt és az rohadt korcsát meg szidom. :"D

    VálaszTörlés